2009-10-11

Nu är jag äntligen tillbaka efter en evighets "blogg-semester".. Har inte alls haft någon lust att blogga förens nu.. Så vi ger det ett försök :)
Det har hunnit hända en del sedan mitt sista inlägg, har tex flyttat. Bor nu i en lägenhet på 55kvadrat tillsammans med min älskling. Trivs som fisken i vattnet eftersom jag har fortfarande nära till min kära familj och även nära till jobbet.

Har även bokat intensivkurs nu, känns ruskigt bra så fpr hoppas att allt går vägen.
Nu ska jag gå och göra ordning lite frukost och sedan ringa min far.

Här är lite bilder från hur vi bor -


Vardagsrummet:



Den lilla hallen:



Köket:



Köket:



Badrummet:



Sovrummet:



Sovrummet:


Lite små fix är det allt kvar men nu börjar det likna något. Ha en underbar söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar