2009-07-16

oj vilken dålig bloggare man är!

Ja nu var det bra länge sedan jag skrev här men jag har inte orkat.. Har haft mycket annat att fundera på..
Imorgon är sista dagen sedan har jag semester! Fyfasikens så skönt det ska bli! Och det är endast 13 dagar kvar tills jag och min kärlek drar ifrån den här jävla hålan! Gah så det ska bli mysigt och härligt, sola och bada varje dag!

Igår sov jag över hos kära store-bror och hans familj.. Hade en jätte mysig dag och kväll med dom :) Ska ta mig dit snart igen! Ångrar att jag inte är där mer men snart bor vi ju nästan grannar!

Helgen blir lugn och jag ska vila! Jag har inte sovit en hel enda natt nu på länge.. Somnar sent och vaknar var och varannan timme.

Nu en varm dusch sedan krypa ner under täcket med en bra film.

___________________________________________________


Me..

Haha vilket jädrans snyggt par-
Me and my darling!


Jag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar