2010-05-03

3/5

Så nu var det maj och BF är nära nu, nära fast ändå känns det som en evighetsväntan! Hoppas verkligen hon vill titta ut några dagar tidigare, det skulle glädja mitt hjärta! Hennes pappa fyller ju år den 21 maj och då måste hon ju vara med. Y

Idag så skulle jag verkligen behöva ta mig an dammet här hemma, och det känns som att det är de som får ske.. En stor städning varje vecka räcker för oss i våran lilla lägenhet:) Känner dock att magen måste få frukost innan!
Min valborg var jätte mysig! Den spenderades hemma hos bror+familj och så var syster+familj där. Vi grillade oxfilé, gjorde klyftpotatis, vitlöksbröd och en jätte god sallad till de. Och drick-intaget bestod av coca cola:) Haha..
Även lördagen spenderades hos bror eftersom Josse fyllde år:) Trevligt att träffa alla och jätte roligt att Michaela och Anton kom:) Så sällan man träffar lilla mickan!
Senare mot kvällen så åkte jag och min kärlek in till Uppsala för att träffa Nicken(Robbans farbror), Maria och Linus. Vi begav oss till La fleur för en underbart god 3-rätters:) Hade en super mysig kväll med dessa underbara människor, tack!
Och igår så var vi inne i Uppsala igen, min kärlek fortsatte med sin tattuering och sedan besökte vi grabbarna David, Alle och Knut.

En jätte trevlig helg med en massa göra. Veckan ser dock mindre intressant ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar