2010-05-04

4/5

Min bror ringde mig alldeles nyss och berättade att Josses (hans tjejs) vatten har gått! Eller det hade gått i morse.. Hon hade inga värkar än men förhoppningsvis så tittar hon ut snart! Blir ju dock en aningen avundsjuk eftersom hon har BF den 8 juni och jag den 15 maj.. Så borde inte vi få före? Haha.. Nej det ska bli så roligt att dom ska få en till liten sötnos!

Jag vet inte vad jag ska hitta på idag, kanske tar mig en sväng förbi bror och ser hur det är med dom. Annars så blir det ganska lugnt! Min kärleks kusin kanske skulle komma ut idag, har aldrig träffat honom så det skulle ju vara roligt:)
Såg ni Svenska Hollywood Fruar igår? Jag älskar verkligen Maria Montazami, hon är så gullig och rolig! Man kan inte göra annat än att skratta åt henne när hon säger sina kommentarer. Underbar människa!

Lill-älskling fick ett till vagns-gosedjur:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar