2009-07-02

Dagen börjar närma sig sitt slut!

Är så fruktansvärt trött i min kropp, är det värmen som tar kål på mig?
Magen har blivit bättre men det kommer och går fortfarande.. Och dagen har varit långsam.. Jobbade 9-17.30 och det kändes som evigheter, tror jag behöver semester! Och det är BUMMS!
Imorgon vankas Bio, Ice Age 3 med Älskling och grabbarna.. Haha jag älskar dom filmerna!
Har inhandlat mig 3 saker till lägenheten, bilder kommer nedanför..
Annars i helgen hoppas jag på bad och sol om vädret tillåter och så ska jag även få åka till Ikea :) Lovely! Hoppas på att hitta massvis med fina och behövliga saker..
Poolen här hemma är äntligen klar, dock bara 22 grader så än tänker jag inte försöka mig i..
Nu ska jag göra iordning en macka sedan slappa framför tv:n..
___________________________________________________
Nu till det som jag har inhandlat..

Grymt snyggt duschdraperi som jag inte än har beställt men det ska göras inom kort!

Väggdekor, så snygg!



En till väggdekor där det står : Amor Vincil Omnia - Kärleken övervinner allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar