2009-06-30

GAAAH!

Solen skiner och här sitter jag - på jobbet! Jag klagar absolut inte över att ha mitt jobb men det känns bara så trist när man inte kan sola och bada och få koppla av.. Men ja, det är ju bara 29 dagar kvar sen drar jag och älsklingen iväg :) Ska bli sååå skönt!

Har i ett par dagar haft ont i min mage, eller rättare sagt i min vänstra äggstock och ibland den högra. Vad kan det vara? Mens verk som varar i över 1 vecka?
Det börjar bli lite jobbigt att gå runt med verken och inte veta vad det är som lurar.. Vaknade en natt av att jag hade jätte ont.. Det spelar ingen roll och jag ligger ner, står upp eller går - vad jag än gör så känner jag verken! BLÄ!

Idag är det jobb fram tills 17.30.. Sen åker jag hem och bara tar det lugnt! Är trött och känns som jag inte sovit på evigheter!
Nu ut en sista gång och röka innan jobbet kallar igen... Ha en trevlig dag i värmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar