2009-11-02

2 November

Har precis pluggat lite teori och gjort ett test på datorn om "Människan".. Välldigt mycket intressanta frågor och mycket svårt.

Idag gick jag till jobbets trotts att jag fortfarande inte är 100% frisk. Usch det är ingen höjdare att jobba när man mår dåligt.. Kroppen värker, halsen och huvuder värker, men jag tog mig igenom dagen!

Efter jobbet så kom pappsen till jobbet, därifrån fick jag köra till Uppsala och även hem sedan igen.

I stan mötte vi upp min älskling och hans bror vid en bilfirma, kom därifrån med en NY BIL! Eller ja, det är ju ca 2-3 månaders leveranstid eftersom bilen är spritt ny. Hoppas nu att körkortet klarats till dess så även jag får användning för bilen.
Övningskörningen gick iaf jätte bra idag, lite jobbigt i början men sedan gick det bra. Tycker det är så roligt att köra, vill gärna köra hela hela tiden.

Nu ska boken läsas en bit till sedan är det läggdags.

Så här ser nästan bilen vi ska ha ut, dock att denna bilen ej har komfortpaket

1 kommentar:

  1. Jätte fin ju...passar perfekt för all shopping vi kommer kunna utföra sen när vi tagit körkort...brum brum!
    Älskar dig söta syster

    SvaraRadera