2009-11-13

Fredag, IGEN!

Usch, veckorna går läskigt fort! Känns som man inte hinner mer än blinka så är det helg igen..

Igår var en välldig bra och rolig dag.. Slutade jobbet 12.45, gick hem och gjorde mig lite kalas-fin och sedan hoppade jag på bussen 13.25.. Josse(store-brors tjej) och barnen hämtade upp mig vid bussen och sedan åkte vi raka vägen hem till dom.. Drack lite kaffe och pratade en massa med Josse!
Runt 3 tiden kom farmor och farfar dit och fikade. Det är alltid lika mysigt när man är i deras närhet! Jag älskar min farmor och farfar!
Sedan kom även bror och efter det rullade det på med folk allt eftersom.. Vart mycket god fika så nöjd var magen! Älskling jobbade kväll men kom ut till bror runt 8 tiden och sedan begav vi oss inte hem förens runt 21.30.. Vi satt och pratade och hade roligt och vips så hade klockan blivit så mycket!
Summan av kardemumman - En jätte mysig dag!

Nu ska jag springa ner till Ica och posta paket innan jobb dagen börjar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar