2009-11-10

Mitt huvud sprängs!

Har haft huvudvärk enda sen jag tog den där j***a sprutan mot grissjukan! Och idag har jag jätte ont! Har även värk i mina armar/ben så fort jag råkar använda dem.. Jävla spruta!

Tydligen kunde man få samma symptom efter sprutan som man har när man har influensan.

Jag hoppas att det är värt allt det här i slutändan!

Älskling jobbar sent och det är så tråkigt när han inte är hemma.. Jag ska bara ligga i soffan och titta på tv!
__________________________________

Det här är någon som står högst upp på min önskelista:


  • Att göra ett 4D ultraljud!


Åhh det verkar så spännande och intressant! Det ska jag ta upp med min älskling så fort han kommer hem!

För er som inte vet vad 4D ultraljud är så är det ett ultraljud där man live (på skärm) får se hur fostret rör sig, häftigt va?
(Sista bilden, 4D, rör sig egentligen..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar