2009-11-13

...

Jag mår så bra! Och jag är så glad idag! Äntligen verkar det som att min graviditet börjar rätta till sig nu och gå åt rätt håll.. Har innan mått illa från morgon till kväll, varit extremt trött och haft ett jätte tråkigt humör - med andra ord inte alls varit mig själv! Men känns all som innan fast jag är ännu ännu ännu lyckligare, jag har ju en till liten kärlek som just nu växer sakta men säkert i magen. Det gör mig till den gladaste och lyckligaste att få bära på en sådan stor skatt!

Idag är jag i v15 och det närmar sig att få känna första sparken! Jag längtar så efter att få känna att det finns liv där inne, just nu känner jag inget annat än bubblor och ibland att det känns som det "kniper".. Trist:)
Älskling ringde precis och skulle köpa med sig ostbågar samt öl till honom och alkoholfritt rosé vin till mig.. Fredagsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar