2009-11-21

Är det den lilla som rör sig?

Idag så har jag övningskört med pappsen i uppsala - stadskörning. Fick prova på det mesta som rondeller, röd lysen, vägarbeten, parkreing, backning m.m.. Det känndes så bra idag och det tyckte pappa oxå. Hittils den roligaste körningen jag har varit med om:) Vi hann även in på willys för att handla lite och ta en korv, mys-dag med pappsen!

När vi var på väg hem så kände jag att det "ryckte" i magen en bit nedanför naveln. Det kändes precis som när man kan få nervryckningar vid ögat.. Tänkte inget mer på det men sedan när jag kom hem och la mig i soffan så började det igen? Sedan dess kom det och gick men nu har det varit lugnt ett tag.. Googlade upp vad det kunde vara och ja, det kan vara bebisens rörelser jag känner! Är det verkligen sant? Det känns som det är för tidigt att känna fosterrörelser i vecka 16.. Men vad vet jag? Får se vad syster och josse säger, dom vet lite mer än jag:) Hoppas på att bli klokare av deras svar iaf..

Ska till mammsen om en liten stund eftersom hon fyller år idag - min älskade lilla mamma! GRATTIS! Jag älskar dig så ininorden mycketY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar