2010-01-25

Ge mig pengar!

Jag behöver min lön nu! Dock är det ju bara 2 dagar kvar men det känns som en evighet. Mitt konto inehåller så mycket som 0 kronor och 44 öre, de ni!

Känner mig inte helt 100 efter jobbet, mår illa och har ont i magen. Jag hoppas inte det är någon vinterkräksjuka på g här inte.. Skulle kunna somna redan nu! Helt utmattad känns min kropp. Inte bra! Får hålla tummarna att det bara är lite sömnbrist, haha.. Vill ju inte bli sjuk nu när jag har den lilla i magen!


Här är det som klickades hem idag, vart dock bara fyra saker.

Ett svart längre bas linne.



Ett vitt längre bas linne.


Ett grått längre bas linne.



Vita och svarta trosor som myser in hela magen i:) Dom är lite fulsöta! Men dom ser ju så sköna ut så kunde inte låta bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar