2010-01-26

Godkväll!

Sitter i soffan och tittar på halv åtta hos mig, man blir lite små hungrig när det lagas god mat!
Dagen har varit bra, förutom latmasken som angripit mig. Har även haft halsbränna nästan hela dagen, tills syster räddade mig med super tabletter. Dom kommer nog vara slut inom kort, får halsbränna av allt jag äter i stort sätt. Men det sägs ju att om man får mycket halsbränna när man är gravid så kommer det lilla barnet ha mycket hår på huvudet när det föds:)

Så vad händer i veckan?
  • Onsdag: Jobba 07.30-16.00

  • Torsdag: Jobba 06.45-16.00 sedan storhandla i u-sala, samt handla presenter till brors dotter som fyller år.

  • Fredag: Jobba 07.30-13.00.. Besöka thuns?
Nu ska jag iaf kika in i köket och kolla om det dykt upp något smaskens i kylskåpet:) Haha..
Natti-natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar