2010-01-25

Stressig dag!

Ja det är precis vad min dag har varit hittils! Många personal sjuka så jag har hoppat mellan att vara med barnen och även att fixa maten/diska. Och det blir inget annat än stressigt! Men nu så, nu har jag 30 minuters rast! TACK OCH LOV! Min rygg går snart av känns det som..

Nej vilket gnäll det blev nu då:) Idag ska jag klicka hem lite mamma kläder och annat behövligt från H&M. Jag känner mig värd det! Haha. Och mina linnen börjar bli lite för små. Samt att jag behöver en skön sport bh då mina bh:ar sitter alldeles för tajt och trångt.

Nu ska jag dricka upp mitt te och sedan göra iordning lite mellanmål till alla.


Dom här 2 söta tröjorna har vi köpt till våran lilla sötnosY

Den 12:e februari får vi reda på om det är en liten kille eller en liten tjej som kommer ut:) Ska bli så spännande att få veta! Och efter det ska det shoppas kläder och annat mys-pys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar