2010-01-22

Tillbaka!

Ja det är så sant så! Jag har bestämt mig, jag ska fortsätta blogga! Så idag tog jag mig i kragen och gjorde iordning en ny design, vart ganska så nöjd!

Det har hänt ganska mycket sedan sist jag skrev.. Har bla tagit körkort! Känns välldigt skönt att det avklarades innan den lilla kikar ut till världen. Bra gjort Veronica!

Och magen har växt som bara den:) Nu syns det till och med på magen när den lilla rör sig. Det är så mysigt att vara gravid, jag mår så fruktansvärt bra! Är självklart tröttare än innan och så har jag fått halsbränna, men det kan jag stå ut med i 16 veckor till.. Så en så länge är det bara dom 2 sakerna som drabbat mig:)
Jobbar gör jag fortfarande, känner dock vissa dagar att jag skulle behöva vila.. Ryggen orkar inte med att lyfta barnen och liknande. Men jag ska stå ut! För snart så är jag ju ledig i nästan 2 år..
Ikväll blir det fredags mys med godis och filmen Paranormal activity..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar