2010-01-27

Snö-storm

Usch vilket jävla väder det är ute, burr! Slutar det aldrig att snöa?

Vaknade runt 04.20 inatt av att min lilla älskling i magen levde rövare! Det var så mysigt att ligga där, mitt i natten, och känna den lilla.Y Jag verkligen älskar att vara gravid!

Imorgon efter jobbet ska jag och min älskling stor handla, vi har i stort sätt inte en matbit i frysen.
Och efter allt handlande så ska vi avnjuta den underbaraste maten i världen, sushi! Mmmhh! Det var ett tag sedan vi åt det så imorgon kommer det att sitta fin fint:)

Tittar just nu på ett program som heter "Hajar nattetid", fyfan vilka äckliga varelser. Skulle aldrig aldrig aldrig i hela mitt liv ens gå ner i en bur jävel om jag visste att det fanns hajar i vattnet! Jag bokstavligen hatar hajar.

Nu ska jag släpa mig in i en dusch för att sedan titta på lyx-fällan.

Geeee miiiiig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar