2010-01-30

Utvilad!

Godmorgon. Gårdagen spenderades på Thuns tillsammans med syster, vart inte så mycket shoppande men en body med barbapappa och ett par strumpor till min lilla älskling blev det:) Samt 2 par Frank Daddy kalsonger till min stora älsklingY
Sedan lämnade syster av mig hos pappa där jag har sovit inatt, har sovit som en stork!
Idag vet jag inte riktigt vad som händer.. Kanske ska in och hälsa på mammsen:)
Min lilla älskling har inte sparkat så mycket dom 2 senaste dagarna, varför? Blir lite orolig när jag knappt känner han/hon. Får hoppas att den bara sovit extremt mycket;)
På onsdag ska vi till Mvc och lyssna på bebisens hjärtljud, ska bli så mysigt! Tror även det blir mätning av min mage och lite sådant.

Dags för mig att kliva upp ur sängen! Ha en bra lördag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar