2010-01-27

Nu ska latmasken dödas!

Haha ja det är precis vad som ska hända snarast! Jag är så less på att inte orka längre.. När jag blev gravid så var jag ute och rörde på mig varje vecka, men nu som ni alla vet, har latmasken drabbat mig.. Så jag har ingen lust med sådant längre!
Då tog jag mig i kragen idag så nu har jag beställt en tränings dvd för gravida:) Tänkte att det kunde vara roligt att göra något nyttigt sista tiden.
Jag tänker träna för att må bra, inte för att gå ner i vikt, vilket jag hoppas ni alla fattar själva! Vet själv av att träna blir man pigg, och det är precis det jag vill! Så ett försök är det värt. Jag vill inte sluta här som en tjock, trött mamma heller:) Nejnejnej!

Snart är det dags för min del att krypa till kojs och vänta(sova) tills älsklingen kommer hem från jobbet..
Vill ni veta en rolig sak? Jag fick min lön idag, som bestod av 97:-.. ? Haha.
Vart inte speciellt glad av att se en hel månads arbete resulteras i så lite pengar. Hade ju som tur var blivit ett stort fel som jag hoppas löser sig snart! Inga pengar förens måndag för min del.



Snart köör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar