2010-01-23

Mätt och trött.

Hejsan hoppsan.. Dagen har varit jätte mysig!

Jag och älsklingen avnjöt en "lyx-frukost" imorse och sedan åkte vi hem till pappsen, där även bror med familj var. Fikade och umgicks ett tag och sedan bestämdes middag med allihopa, på en restaurang som heter August.. Så det var bara till att fara hem och göra sig lite fin:)
Middagen var god och det var jätte trevligt! Skulle ha kunnat sitta där i timmar, haha.
När vi kom hem igen så kom älsklings mamma förbi på en fika, också jätte mysigt!

Så nu sitter vi själva i soffan och myser samt tittar lite på tv. Ska snart krypa till kojs för imorgon ska det städas, åka till pappa och sedan till bror på kvällen. Det kanske blir en film innan vi somnar, får se. Förresten, filmen vi såg igår, Paranormal activity, en riktig rysar film! Vi båda var så rädda att vi inte kunde se klart filmen, eller vi såg klart den imorse, haha! Helt klart värd att se om jag gillar läskiga filmer:)


Jag och magen, jag älskar att vara gravid!
(Inte den bästa minen på bilden men det bjuder jag på)

Älskling som myser i soffan:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar