2009-05-12

12 Maj.

Ligger för tillfället i sängen och halv sneglar på tv:n. Idag efter worket blev det en snabb titt till kära syster där även älskade mamma var.. Sen bar det ut på övningskörning med pappa och Bella.. Det gick väl sidådär! Känner mig fortfarande osäker (Kanske inte så konstigt efter endast 2 körningar) men mer och mer börjar falla på sin plats. Det känns fortfarande mycket med allt men inte alls som första gången jag satt bakom ratten! Det här ska nog klaras av.
Ringde läkaren idag eftersom jag fått biverkningar av mina tabletter så som illamående, yrsel, ser suddigt och är trött 24/7.. Hoppas på nya tabletter snarast!
Helgen för min del ser ut som ett enda stort håååål. Har absolut ingenting inbokat! Älskling åker bort så inte ens en dag med honom kan man planera in. Är sugen på att gå ut och ta någon öl så ska väl kika om pengarna tillåter det och om vänner finns som är på?!
Jag funderar faktiskt på att krypa till kojjs redan, börjar jobba kl 8 imorgon och resten av veckan 7.15.. Kommer vara som en överkörd grävling när Fredagen kommer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar