2009-05-17

Jag saknar mitt kärleks-troll!

Godmorgon! Vaknade runt 9.20 imorse av brors barn. Vi har varit barnvakt åt dom sedan igår.. Har varit så mysigt att ha dom här! Kvällen spenderades med tv tittande och chips.
Gårdagen vart lugn, var nog en av dom längsta dagarna på länge.. Jag och Bella hade verkligen ingenting att göra och alla vi frågade om dom ville göra något var ju bara så trista! Så vi satt här hemma och spelade alla möjliga spel, fast vi fick oss ett och ett annat skratt :)
Dagen idag då? Ja jag har endast en sak på schemat och det är att åka och hälsa på bror min.. Sen vet jag faktiskt inte.. Är sugen på att färga mitt hår mörkt igen, börjar lessna rejält på slingor nu.. Det ser ju så förbaskat tråkigt ut! BLÄ!

Idag kommer även min älskling hem från Åland.. Har inte träffats sedan i onsdags och jag saknar honom verkligen helt otroligt mycket! Vill bara få krama om min kärlek! Men får vänta med det tills imorgon :( Y

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sätta mig i solen ett tag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar