2009-05-19

Kort inlägg innan min rast är slut..

Vad glad jag blir, solen lyser efter en kall mulig morgon. Sitter på jobbet nu och jag är trött som vet ej vad.. JÄSP!
Har varit en bra dag annars.. Ska till syster efter jobbet idag och hjälpa henne att färga håret :) Själv har jag oxå slängt i en mörk färg men såg idag att färgen är lite ojämn så måste nog slänga i lite till "/
Så skönt jag jobbar endast i dag och imorgon sen är jag ledig! WIHOW! Och veckan är proppad med roligheter:

  • Onsdag: Sola, hem till älskling, åka på fotbollsmatch.
  • Torsdag: Min älskling fyller 20 hela år så vi ska äta god middag och mysa.
  • Fredag: Förbereda smörgåstårta inför lördag, åka till systemet.
  • Lördag: Göra klart smörgåstårtan, göra mig själv fin, fika med älsklings släckt, utgång!

Ja det där en en del av det som händer i veckan för min del.. Nu ser jag att klockan närmar sig rastens slut! Ha en skön dag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar