2009-05-25

Aloha bloggen!


Var ett tag sedan sist jag skrev, har haft fullt upp!
I torsdags fyllde min älskling 20 hela år(Grattis igen älskling) så det blev en god taco middag.. Innan det på dagen så jobbade min älskling och jag gick ner till hans mor där vi fikade och sedan for vi iväg för att övningsköra. Det gick galant, kanske inte så konstigt eftersom jag körde automat.. Men fick iaf prova på att tex köra i rondeller, parkera och annat svårt i stor staden.. Hade en riktigt mysig dag med henne.. Hade så otroligt roligt och vi pratade om allt och ingenting.. Har kört mer än 3,5 timmar med älsklings mamma och det känns så bra!
Fredagen vart det till att köra igen och så var vi på gränby. Handlade en ny leopard klänning och så vart det en titt in på systemet. Sedan var jag och min älskling bara hemma och hade mysigt.
Upp tidigt på Lördagen och gjorde mig fin.. Sedan kom släckt och vänner till älskling och det blev smörgåstårta och en massa alkohol. Kvällen spenderades på Etage.. Lyckad kväll.

Igår vart det en frulle på mcdonalds :) Bra där! Men det är ju nästan ett måste när man är lite bakis. Efter det åkte vi ut till pappsen och kvällen vart lugn med film och mys.

Dagen idag har varit bra.. Gick otroligt fort på jobbet. Sitter just nu och letar efter en resa.
Först var det tänkt att jag och min kärlek skulle åka till deras sommarstuga i Finland men nu verkar det som att vi får ändra våra planer. Så vi har pratat lite smått om att ta en resa utomlands, vilket skulle vara otroligt skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar