2009-05-16

Godmorgon!

Dagen börjar med en dunkande huvudverk, mycket trevligt!
Hade en jätte rolig kväll igår med mina vänner.. Vi skulle först ut med båt till några andra vänner som var på sjön men det blev bara kaos med båten så den idén strök vi. Istället hämtade vi korv hemma hos Fia och så begav vi oss till en fin grill plats precis vid vattnet.
Innan det var vi hos min kära syster och firade henne, hoppas hon blev glad för presenterna :)

____________________________________________________________________

Tänkte bara skriva några rader till min kära vän Fia:
Jag är så glad gumman för att du mår bra igen. Det märks så tydligt, du har blivit den "Vanliga" Fia igen :) Jag kan nog inte beskriva med ord men det är verkligen så skönt att ha dig tillbakaY Jag älskar dig vännen min!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar