2009-05-13

Coca Cola beroende?

Rasten är snart slut och här sitter jag med en coca cola och hubba bubba.. Tror jag har blivit beroende av cola, inte bra där! Men gott är det..
Träffade nyss Carina & Pappa i affären och fick reda på att det inte blev någon övningskörning idag för pappsen min jobbar natt.. Glad blev jag iaf :) Haha.. Ska ju träffa min kärlek idag och det är enda dagen vi kan träffas den här veckan :( Så sen får jag vänta ända tills på Söndag innan jag ser min snygging igen. Ska gosa ihjäl honom idag! Gud så jag älskar kalr´n min, finns ingen bättre än honom..
Nog med gulli-gull :) Dagen har varit sisådär, har ont i magen och den där doktorn ringer aldrig upp mig så jag kan få andra bättre tabletter. Blir som galen.
Nu hör jag att det är dags för oss att gå ut i det fina vädret så får väl slita mig härifrån, jag som sitter så bra här!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar