2009-05-28

Ge pengar till dom fattiga = Ge pengar till mig!

Ja det tycker jag låter som en toppen idé! Lönen kom igår och vart är alla mina pengar? Jo dom MÅSTE sparas sparas sparas. Eller ja, inte allt är sparat, men den här månaden är det inte mycket över för lilla mig att spendera.. Hur ska jag kunna överleva?! Skulle sitta fin fint och vinna några miljarder just nu.. Eller är det någon som vill ge en slant till fattiga mig?
Förutom att det snart kommer flugor ur min plånbok så är vädret rent ut sagt BAJS!
Vilken jävla dag alltså.
Sen har det ju hänt en till tråkig grej idag.. Skulle hämta ut medicin för magen och märker sedan när jag sitter på bussen att det är fel tabletter!
Det skulle varit för magkatarr men det var för att skjuta upp mensen? Jo tack för den.
Fan jag som inte ens har mens längre pga p-stav..
Usch vilket dåligt humör jag är på! Beror nog en hel del på vädret och på att jag inte träffat min kärleks-mumms på hela veckan! BLÄ!




Nu ska jag röka sen äta glass och sörja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar