2009-05-07

Sol, sol underbara sol!

Gårdagen var underbar.. Slutade 13.00 och då stod min kärlek på parkeringen utanför jobbet och väntade på mig :) Gullis! Åkte in till stan och besökte apoteket, eftersom jag fortfarande inte fått min medicin?! Väl på apoteket sa dom att den skulle komma till min bevlåda idag och jag vart välldigt glad.. Gick och solade och min kärlek gick till jobbet på möte. När vi kom hem fick jag reda på att ingen medicin hade kommit. Ska det vara så jävla svårt att skicka en jävla medicin? Dom måste ju fatta att jag behöver den. Blir så jävulens irreterad! USCH!
Resten av kvällen låg vi bara och mös, tittade på film och käkade glass :)
Idag ska jag till min kära syster och vi ska ut och övningsköra.. Lite små rädd eftersom jag inte är något vidare duktig på att köra än och så ska man ut i trafiken.. Får se om man kommer hem levande den här gången. Haha..
Nej nu måste jag springa ut och ta en cigg innan jag börjar igen. Ha en skön dag i det fina vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar