2009-05-09

..Update..

Blev inget jobb för min del igår, spenderade istället halva min dag på akuten.

Började med att jag hade fruktansvärt ont i mellanjärdet och höger sida ovanför höftbenet på Torsdags kvällen.. Hade ont vad jag än gjorde.. Vart lite rädd att det var blindtarmen som spökade! Efter att ha provat alla sovställningar så somnade jag tillslut.. Fredag morgonen vaknade jag av att lilla Saga kom in i rummet där jag sov :) Gick upp och överlycklig att magvärken var borta. Men man ska inte ropa hej förens man kommit över bron! För pang så hade jag lika ont som dagen innan. Ringde då sjukupplysningen och dom tyckte jag skulle åka in så jag beställde en sjukresetaxi och så bar det iväg. På väg in ringde min kära store-bror som sa att han skulle komma och göra mig sällskap, kändes då direkt lite bättre! Fick komma in efter 15 minuters väntetid så tur med det hade jag iaf.. Väl där inne så vart det en massa prover tagna och klämningar på magen.. Men när doktorn kom så sa han bara: "Jag kan inte sätta fingret på vad det riktigt är, men det kan vara magkatarr"..

Jo tack för den informationen som jag redan visste..

Jag trodde verkligen inte att det skulle göra så ont som jag hade haft.. Men tabletter har fixats så om dom inte har hjälpt om några dagar, ja då vet jag inte vad jag gör! Det har ju blivit bättre men har fortfarande ont så om det nu är magkatarr, varför går det inte över helt av tabletterna?
Ett mysterium som ska lösas!

*Ett stort tack till min älskade bror som var så gullig och
var med mig hela tiden där inneY*

Idag åkte jag och min kärlek till Thuns för att handla lite saker. Träffade även Michaela där :) Så gullig tjej! Y
Resten av dagen ska jag vila och ikväll ska jag till älskling efter han har slutat jobba.. Kanske ska ta en titt förbi kära syster idag oxå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar