2009-05-04

Tjenixen!

Helgen har varit bra och så även min valborg. Vart tidigt drickande då Robin och min kärlek kom med en drink till frukosten, självklart tackar man inte nej. Så fortsatte dagen och det kom fler och fler folk.. Hade det välldigt trevligt med många skratt och stohej!
Fredagen åkte jag till Josse som fyllde år och där vart det fika.. Åkte sedan hem i väntan på att min älskling skulle komma.. Tog det lugnt och vi la oss i tid på kvällen eftersom Lördagen innebar en liten biltur.. Och den vart inte så liten heller! Tror vi satt i bilen i ca 14,5 timmar.. Rekord! Anledningen till att det tog sån tid var att vi åkte till Göteborg med Thomas (Systers man) där vi skulle hämta hem deras lilla Molly (Hund).. Och det var värt varenda timme. Hon är den finaste och mysigaste lilla vovve jag träffat, tror jag blev lite kär?
Kom hem runt efter 9 tiden på kvällen och då vart det bumms i säng för mig och älskling..
Igår sov vi ut ett tag och åkte sedan ner till syster :) Var där ett tag och sedan bar det iväg in till staden. Städade hemma hos älskling och grabbarna och sedan åkte vi till älsklings match.
Resten av kvällen var bara lugn.. Så så har min helg sett ut, spännande? ;)
Den här dagen har varit ganska så jobbig.. Har magkatarr vilket gör det välldigt jobbigt att jobba eftersom jag konstant har ont! Ska få medicin men ja.. Har väntat nu i snart 1 vecka och ingen medicin har setts till.
Även denna kväll blir lugn för mig, måste försöka vila så mycket jag kan.
Nu ska jag kika in på tradera och leta upp något snyggt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar