2009-06-22

Det är som en enda orkan i mitt huvud - tankarna bara snurrar!

Känns som det är miljoner saker som snurrar runt i mitt lilla huvud, hur kan allt få plats?
Det är först och främst det här med flytten(OM det nu blir så).. Vill jag bo själv? Vad ska jag göra ensam? Städa? Sova? .. Kommer jag kunna sova utan kniv bredvid sängen? Kommer jag ha mitt jobb kvar så jag har råd att bo kvar? (JAG BER TILL GUD, OM DU FINNS - JAG VILL HA MITT JOBB KVAR!) Gaaaah jag blir som galen! Haha.. Innan Onsdag kväll så har jag förhoppningsvis en klarhet i allt..
Kan inte allt bara gå toppen på Onsdag så jag får känna mig vuxen och flytta hemifrån?

Hur många rutor Marabou gör dig glad? Jag är inne på min 3:e rad och inte fan är jag gladare?!

Nog med allt det tråkiga! I Onsdags var jag hos Dietisten och fick lite råd.. Kändes bra att få veta vad man ska äta och hur och när och lalala.. (Dock fuskar jag nu, istället för kvällsmacka blev det choklad ;)..) Känns som att jag har gått upp i vikt när jag tittar mig i spegeln vilket till och med min kärlek sa till mig. Men vågar jag ställa mig på vågen?


YDu vet väl hur mycket jag älskar dig?Y
YAtt jag aldrig kommer lämna dig?Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar