2009-06-23

Jag är så glad!




Ja det kan man säga att jag är.. Fick reda på idag att jag har jobb fram tills jul :D Så tack gud för att du lyssnade på min bön igår ;) Och sen har jag, Fia och pappa varit inne i staden och köpt en säng ram. Grymt snygg och stilig! Tack älskade pappa för att du hjälpte till med körningen!Y
Phu nu känns det som en klump från magen har släpt, iaf en del! Det som är kvar är väl det att: Hur ser lägenheten ut? Kommer jag vilja bo i den?.. Jaja det märker jag imorgon om jag gillar den eller ej.


Nu ska jag slänga mig in i en dusch och sedan titta på serien med Paris Hillton.

Den nya sängramen.



1 kommentar:

  1. Så snygg säng!kommer syster sova gott i när hon kommer på besök...HEMMA HOS DIG!!!! ska bli så spännade gumman!
    Älskar dig mest puss

    SvaraRadera