2009-06-12

Fredag Fredag Fredag!

Slut på veckan redan? Det känns som dagarna bara rinner iväg.
Sitter på mitt älskade jobb och har lite rast. Dagen började 7 imorse och slutar 16, kanska så lång dag.. Ikväll blir det fredags mys hemma hos pappsen! Ska bara ta de lugnt och kika på tv:n som det ser ut än så länge, men vem vet, planerna kan ändras!
Även imorgon blir det mys, fast med syster :) Vi ska ha en liten "tjej-dag" innehållande färgning av håret, godis, chips, cola, film och en massa prat! Ska bli jätte mysigt.

Vad har hänt annars? Inget speciellt faktiskt. Ska ta ut min p-stav nu på måndag vilket ska bli otroligt skönt! Den åker inte ut pga att bli med barn om ni tror de ;) Nej nej barn får vänta lite. Har lite problem med en massa saker så ska se om det är den som spökar. Man vet ju aldrig.
Och allt är i stort sätt klart med resan, måste bara få ledigt 3 dagar i Augusti! Så jag kan lova att jag håller mina tummar stenhårt!

Nej nu börjar tiden rinna ut och rasten snart slut. Men skriver ikväll! Ha en trevlans dag allesammans..


Skriver en liten rad till min älskling oxå:
Tack älskling för att du är en sån fruktansvärt underbar pojkvänn! Vi har så roligt tillsammans och vi har i stort sätt alltid ett leende på läpparna när vi är tillsammans! Du är guld värld och jag älskar dig nu och för alltid! MEST!


KÄRLEKY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar