2009-06-04

JAG ÄR FRISK!

Eller ja, jag mår inte illa:) Vilket känns så otroligt skönt! Första dagen sedan i Torsdags jag kan äta normalt! WOHOW! Väntar på att doktorn ska ringa så jag får veta vad för infektion jag har, kommer väl få oturen att behöva äta penicilin eller antibiotika. Men vad gör man inte för att vara helt frisk?

Jag och min kärlek satt igår kväll och tittade lite på utlandsresa eftersom vi ska åka iväg i Juli :) Ska bli jätte mysigt att få rå om varandra helt ensamma! Bara sola, äta god mat och ha roligt.
Gud så jag längtar!

Idag jobbar jag och jag slutar 17.00, Tror jag ska träffa Fiffan sen:)

Imorgon efter jobbet ska jag till Evelina och Therese som tar studenten! Äta god mat och umgås:) Efter det blir det övernattning hos syster för min del:) Vi ska in till stan på Lördag morgon och handla inför kvällen då det blir fest för fulla muggar.

Nej nu ska jag kila. Ha de bra allesammans! SKriver ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar