2009-06-13

Ny och fräsch design!

Ligger just nu med min älskling i sängen och tittar lite på "Rocky 2". Jag har varit hemma hos syster och Thomas i stort sätt hela dagen. Imorse så åkte jag, Saga och Thomas till en godis affär med över 300 olika sorters lösgodis. Rena himelriket för mig! Plockade ihop en påse som gick på 100:- och då fick jag tvinga mig själv att inte ta alla sorter och även inte ta för mycket av dom sorterna jag valde. Jag älskar godis i alla former! Sen iaf så begav vi oss hem. Jag hoppade direkt på kniven och började förbereda maten - hemmagjord pizza, mumms! Efter en stund kom syster hem och då blev det kaffe, cigg och prat :) Sedan var det dags att välja allt mummsigt man skulle ha på sin pizza och det jag hade på var: köttfärs, bacon, skinka, fetaost, oliver, brieost, tomater och riven ost. Haha ja det gäller att ha allt på pizzan. Resultatet var iaf en välldigt god pizza ;)
På kvällen kom min efterlänktade pojkvänn dit oxå, vi tittade på "I taket lyser stjärnorna" och åt chips, ostbågar, godis och nötter + cola till det.. Filmen var inge vidare bra tyvärr men nått skratt fick man sig iaf.
Ojojoj va jag har varit onyttig idag men vad gör det? ABSOLUT INGENTING! :)

Min älskling börjar nog lessna på mitt skrivande nu så godnatt.


Bjuder på den här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar