2009-06-21

Ny vecka - ny start?

Vilken underbar helg jag har haft! Bara fått varit med mitt hjärta och mysit, tittat på film och haft roligt.
Midsommaren var bra, fult ös hela dagen som avtog på kvällen men roligt hade vi ändå. Vi grillade, grabbarna badade, vi spelade spel osv. Natten var dock inte lika rolig eftersom vi var 5 stycken som delade en liten liten "stuga", varmt och trångt!
Lördagen så var vi kvar i Harbo ett tag, där vi firat midsommar, åkte senare hem till Knutby.
Söndagen vart det fika hos syster där min mamma var, myspys!
Iaf så kan jag berätta att på onsdag ska jag åka och kika på en lägenhet :) Dock bara till Almunge. Men jag klagar inte, det är nära till jobbet och mina nära och kära. Det skulle bara kännas så skönt att få ha sitt egna! Är nervös och vill bara att allt ska gå bra på onsdag så håll era tummar!

Började klockan 6 imorse och min kärlek var så söt så han gick upp och körde mig till jobbet - vilken karl jag har! Y Han är bara för bäst! Jag slutar 13 och hoppas att han ligger kvar i min säng när jag kommer hem! :)
Röka nu sen work work!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar