2009-06-01

Blogg-torkan!

Usräkta blogg-torkan som inträffat men jag har verkligen inte hunnit eller haft ork för att sätta mig och skriva..
Dagen idag har varit rent ut sagt SKIT! Allt började med i Torsdags då jag började äta en 3 dagars medicin kur mot en infektion, började bra men redan på Fredagen märkte jag att något var på tok. Jag kunde inte äta utan att må illa, ingen hunger och jag kände mig allmänt hängig. Nått måste vara på tok eftersom jag fått biverkningar av dom senaste medicinerna.. Men jag struntade i det den här gången eftersom det endast var för 3 dagar.. Mådde likadant i Lördags, Söndags och även idag, fast idag mår jag värre. Eftersom jag inte kunnat äta bra så är min kropp helt matt.. Men nu börjar jag fundera vad som egentligen lurar?! Jag slutade med medicinen på Lördags kväll men mår fortfarande så här?! Hjälp mig någon! Jag vill må bra!
Vilket "depp-inlägg" jag fick till, men det är anledningen till varför jag ej bloggat.


Helgen har ju inte bara innehållit tråkigheter :) Har träffat syster + familj och min kära mor, vi har fikat och firat mors-dag. Mys-Mys!
Har även tattuerat mig igen ;) De ni! Sen så har jag ju så klart varit med min käraste.

Inget jobb för min del imorgon :( Jag måste vara hemma och försöka bli bra.. Min kropp behöver inget annat än vila just nu. Dags för en film nu och strax sussa.



Får ju inte glömma den stora händelsen för kommande helg,
Arvingarna & Barbados kommer till våran kära lilla by Knutby! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar