2009-06-03

Nu vill jag må bra igen!

Ännu en dag med illamående.. Min kropp blir bara tröttare och tröttare för varje dag som går nu! Har ringt till doktorn idag iaf och fått goda och mindre goda nyheter. Får vänta tills i morgon då jag vet mer exakt vad dom mindre goda nyheterna innehåller..
Försökte mig på att jobba idag och lyckades vara kvar nästan hela dagen. Åkte hem endast 1,5 timme förtidigt. Jag vill lova att min dag har varit tuff. Borde egentligen inte jobba i det tillstånd jag är i men vafan - Jag behöver pengarna! Så illa är det tyvärr.
Har precis vilat i 2 timmar och gud så skönt det var, fast jag hade nog kunnat sova ända tills imorgon. Ska väl strax fixa någon mat, tror det blir fiskbullar för min del :)
Nu är detdags för matlagning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar