2009-01-13

13/1

Nu var det ett tag sedan det vart någon uppdatering här, har hållt på med både det ena och det andra så har inte direkt haft tid eller ork. Men nu fick jag lite tid över innan jag ska åka för att jobba :) Börjar klockan 10.30 idag, skönt med lite sovmorgon. Helgen har tillbringats med syster i fredags, och i lördags med min älskling. Hade en lugn och skön helg! Har varit lite slappt på träningsfronten men idag blir det dags igen :) Efter det åker jag in till älsklingen och imorgon ska jag gå på stan med mina tjejer.
Håller även på att fixa inför att få börja övningsköra så imorgon ska jag passa på att kolla synen. Känns så dumt att jag har lagt körkortet "på hyllan" men har inte riktigt känt att jag velat övningsköra och allt det där. Med ett nytt år och nya tag så vill jag nu börja!
Nu måste jag packa ihop det sista och sedan åka, ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar