2009-01-15

Trött som aldrig förr!

Igår tillbringades dagen nere på stan med Evelina. Åt kina mat/sushi och kollade runt. Köpte en jätte fin jacka till mig själv fast jag egentligen visste att jag inte hade råd, men ville ju så gärna ha den så var bara tvungen :) Sedan var det bara att åka hem och fixa sig och dricka eftersom det bestämdes att vi skulle gå ut med min älskling och grabbarna. Hade en jätte mysig och super trevlig kväll ute med ligan :) Sov dock endast 3 timmar inatt så har haft en tung dag på jobbet, men det är ju som sagt självförvållat..
Har fixat ordning det sista i rummet så nu är det helt klart, jätte skönt!
Sitter just nu med en mummsig smoothie i handen som jag nyss gjorde till alla här hemma. Ikväll blir det sängen tidigt och imorgon börjar jag jobba klockan 7. Efter jobbet blir det promenad med Evelina sen ska jag umgås med min älskling.

Jag är så obeskrivligt kär och glad att jag har dig! Du är den finaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar