2009-01-28

Kär och galen!

Ligger hemma hos min kärlek alldeles ensam.. Vaknade imorse och tittade på klockan, visste att älsklingen skulle börja jobba klockan 8 och när jag tittade på klockan var den 8 och han låg fortfarande bredvid mig i sängen. Kan ju lova att det var någon som fick eld i baken, stackarn!
Igår efter jobbet åkte jag iaf in till Robban <3>
Efter maten kollade vi på "The strangers", fyfan säger jag, man satt hel spänd och rädd under hela filmen. Dock ett riktigt dåligt slut!
Ja idag har jag min vanliga lediga dag, alltid skönt! Hade tänkt sova ut lite idag men så ringer min älskade pappa och väcker mig, haha. Men tur det så jag han få i mig frukost och fixa mig utan att stressa innan jag ska ner på staden. Ska möta Evelina lite innan 2 tiden. Vi ska äta på cupdio som alltid :) Och kolla kläder! Mys mys!
Kan ju berätta att det är endast 25 dagar kvar till jag fyller 20 :D WOHOW!
Nu ska jag platta håret och fixa sminket. Ha en bra dag allesammans!



Vill skriva en liten rad till min kära syster:
Jag älskar dig så sjukt himla mycket syster! Tack för att jag kunnat prata med dig när jag haft det jobbigt och svårt. Du betyder välldigt mycket för mig. Du är min syster och min bästa vänn <3





Min älskling har också vart en underbar pojkvänn som hjälpt mig och stöttat mig! Evigt tacksam för att ni båda finns <3

Det här är inget annat en äkta kärlek älskling!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar