2009-01-30

Godmorgon!

Är precis redo och klar inför en kort jobb dag, jobbar endast från 10-15.
Igår efter jobbet vart det besök hemma hos Evelina :) Vi gjorde iordning 2 olika kakor tills i dag eftersom vi tänkte äta lite onyttigt ikväll! Det vart en kladdkaka med after eight och en negerbollskaka med smält choklad på :) Hur gott låter inte det? Som sagt, ikväll blir det utgång för våran del :) Blir antagligen älsklings kompisar vi möter ute, hoppas på det iaf! Älsklingen åker bort i helgen och ska ha cup med fotbollen. Hur ska jag orka vänta tills på söndag eller måndag innan jag får träffa han igen? Haha det känns som en vecka!
Idag ska vi ha en riktigt mys dag jag och Evelina :) Vi ska laga jätte god mat till alla hemma hos henne och oss själva så klart, sen äta goda efterätter och så ska vi dricka gott :) Bara längtar tills klockan slår 15.00 så jag får gå till henne!
Ja nu är det inte långt kvar tills man blir 20 heller, endast 23 ynka dagar! Sen kommer väl rynkor och hela fadderullan.
Måste kila nu, have a lovely day!



Jag älskar dig och mitt hjärta tillhör endast dig!
Du är min mening i livet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar