2009-01-04

Ny.

Äntligen en ny och lite roligare blogg! För er som har tråkigt och vill läsa: Www.Verooonica.blogg.se ( Min gamla blogg).
Dagen har varit bra men tuff pga att jag försöker sluta röka, man märker verkligen hur lätt irriterad man börjar bli. Jag bara önskar och håller tummarna att jag inte faller dit igen. Skulle vara så skönt att bli av med allt vad rökning innebär! Så nu ska det kämpas vidare.
Har varit med min älskling idag, vi har bara tagit det lugnt och haft det mysigt! Att umgås med den där karl´n är för mig det underbaraste och bästa jag vet! Trivs aldrig så bra som i hans sällskap! <3
Om en liten stund ska jag åka ner till Evelina men vad vi ska göra återstår att se, inge mer dricka kaffe och röka blir det iaf! Får väl bli en liten promenad för att tänka på annat.
Nej nu mina vänner ska jag åka, skriver kanske senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar