2009-01-31

Lever gör jag!
Igår vart det en kväll med mycket alkohol och dans!
Slutade jobba 3, gick till Evelina direkt efter att jag tagit en cigg med kära syster :) Halv 4 slank första groggen ner, sminkade oss och donade, lagade mat och hade roligt. Maten vart förresten underbar, och efterrätterna med! Mumms.
Åkte in till stan vid 21.30 och så vart det 1 drink på Terassen.. Sedan bar det av till People för att skaka lite på rumpan. Hade roligt med nära och kära, träffade även på sånna man inte träffat på år och dar!
Nu så saknar jag min älskling jätte mycket :( Usch så tomt det kan vara utan honom! <3
Idag vet jag inte vad som händer, är sugen på att dra in till stan och käka kina men det är jag väl ensam om :) Får se vad tjejerna vill hitta på. Slänger väl in en sån där jävla vimmel bild från gårdagen och bilderna från "innan krogen":

- Jag Fia & Micke.


- Haha goffartarna själva trycker i sig kakor.


- Bjuder på den hemska bilden.


- Haha ja och på bussen kan man ju alltid fula sig lite om man vill.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar