2009-01-26

Jag mår inge bra!

Börjar bli förkyld så jag känner mig inte alls pigg, trött och ont i kroppen + att jag gjorde världens vurpa imorse när jag skulle gå till bussen. Eftersom vägen till bussen är som rena rama skridskobanan så är det kanska lätt att man ramlar, och vipps så låg jag där och det vart en himla duns på rumpan och ryggen. Har så sjukt ont, ajajaj! Men det måste ju sätt välldigt roligt ut..
Helgen har ju som sagt varit en bakis helg.. Trodde inte man kunde vara bakis i 2 dagar men det fick jag ju svar på denna helg iaf! Har varit med min älskling lördags och söndags! Så mysigt, bara älskar att vara med karl´n min<3>
Sen vart det även ett spinnings pass igår med Evelina! Tråkigt bara att jag inte kommer kunna träna nått i veckan pga förkylnings jävel´n. Men får ta igen det när jag frisknar till :)
Nu ska jag göra mig en kopp te och sen hoppa in i en varm dusch!

1 kommentar:

  1. älskade syster... fan vi ska nog inte dricka ihop..blir alltid massa galna upptåg som busskuren och en massa minnesluckor..hihi fasar redan för din 20 års dag...älskar dig puss

    SvaraRadera