2009-01-07

Morning!

Godmorgon allesammans!


Har precis vaknat och tagit mig en kopp kaffe, är hos syster-yster :)


Hade en riktigt mys dag/kväll igår! Vaknade upp bredvid min kärlek, log och drog oss och hade mysigt! Gick upp och åt frukost och sedan gjorde jag mig iordning. Åkte till Rusta för att köpa vikter till mig och syster som vi ska ha när vi är ute och går :) Ikväll provas dom!


Efter Rusta blev det en fika hos Knut och där var även Chavve. Vart lite prat och kaffe, sedan var det dags att åkte vidare. Älskling bjöd ut mig på sushi igår och jag gillade det vilket jag inte trodde! Var lite smaklöst men fan så gott, inte sista gången det stoppades i min mun! Efter middagen lämnade älsklingen mig hos tattueraren för där var syster och Thomas, vart så sugen på att tattuera mig jag med! Deras tattueringar vart riktigt fina och snygga!


Rullade från stan mot Knutby för att hämta Saga och jag plocka ihop lite kläder, sen vart det spel och prat kväll hos syster med henne, Thomas och Evelina.


Idag vankas det träning! Tycker det är jätte roligt att träna, helt underbart! Hoppas bara man fortsätter så här tills i sommar. Ska även ringa och boka lokal tills jag och Evelina fyller 20 :) Blir ett stort galejj för nära och kära. Nu ska vi göra iordning lite smoo

thie till frukosten.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar