2009-01-26


Y IDAG ÄR DET LÖNING Y
WOHOW!

Förstår inte vad jag gör uppe nu? Börjar klockan 11 och jag har varit vaken sen 7.45.. Har verkligen ingenting att göra! Känner mig inge piggare än igår, hostan har blivit värre och känner mig lika trött och hängig. Men känner att jag ändå måste åka till jobbet, orkar inte sitta hemma och slöa! Efter jobbet ska jag åka till älskling, han ska hämta mig på station sen ska vi äta sushi :) MUMMS! Efter det blir det bara mys som alltid. Är ledig i morgon som jag är alla andra onsdagar och då blir det till att möta Evelina på stan som vanligt :) Leta efter något snyggt till helgen kanske? Skulle ju verkligen behöva inhandla mig jeans så får leta det också.
Nu ska jag trycka i mig lite vitaminer :) Och sedan göra mig klar. Have a nice day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar