2009-01-05

5/1

Hejsan hoppsan! Dagen har varit bra so far, var på promenad imorse och sedan in till staden med Evelina. Åt cupido sallad och kollade runt lite i affärerna, inhandlade mig en kortärmad svart myströja och två par trosor. Vart även en latté vanilj på Coffeehouse efter allt kollande, satt som pricken över i:t fast det enda som fattades var väl en oskyldig liten cigg. Tog bussen senare upp till min kärlek där det vart fika hos hans mamma med hela familjen. Sitter just nu och dricker smoothie som Robban gjort och snart ska vi titta på Saw 5. Bara en mys kväll har vi haft och ska ha. Imorgon ska vi äta Sushi, åka till Ikea för att handla tallrikar och sedan en sväng till någon sport affär för att köpa vikter till promenaderna, hoppas dom ger en bättre träning! Nej nu ni ska jag umgås med min kärlek igen, sov gott för det ska jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar