2009-01-07

7/1

Idag har jag haft en toppen dag tillsammans med min syster och Saga. Vi har ätit nyttig smoothie, varit ute och kollat på hästar, lagat god mat och sedan varit på en promenad med Evelina. Har ju köpt vikter till promenaderna och idag invigdes dom, (iaf dom man har på benen). Och resultatet: det vart jobbigare och det kändes bättre!
Börjar äntligen jobba imorgon, ska bli skönt att göra någonting om dagarna igen! Och efter jobbet vankas en låång promenad med tjejerna :) Efter det kommer min älskling till mig, usch saknar han något fruktansvärt mycket just nu..
Kan ju även berätta att jag och Evelina har fixat lokal tills vi fyller år :) Riktigt roligt ska det bli. Vart dock inte det datum vi ville men vad gör det, fest blir det!
Nu ska jag gå i säng så jag är lite pigg imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar