2009-04-20

Fortfarande inget internet!

Mitt internet på datan är fortfarande dött.. Det går inte att lösa, jag har försökt på alla sätt och vis! Så idag ska pappa lämna den till hans kompis som förhoppningsvis kan laga den!
Helgen har varit underbar. Umgåtts med min älskling och vi har bara myst och haft det roligt. Jag trivs så bra med honom i min närhet, det finns ingen annan människa på jorden som kan få mig att må så bra! Längtar så tills vi en dag flyttar ihop.. VIlket inte kommer dröja allt för länge hoppas vi på!

Idag iaf jobbar jag till 17.30.. Segaste dagen på hela veckan! Usch tiden går så sakta! Ska försöka ta ledigt till valborg eftersom jag ska in till min kärlek och grilla med han och hans vänner.. Känns lite tråkigt att komma dit vid 18 tiden så jag hoppas verkligen på att få ledigt. *HÅLL ERA TUMMAR STENHÅRT*

Annars ser veckan ur så här:

  • Jobb Mån-Fre
  • Träffa syster och slinga håret
  • "Handledar-kursen" på onsdag kväll
  • Köpa klart Sagas presenter
  • Och självklart träffa min kärlek

Nej nu är min rast snart slut, dags att jobba i 5 timmar till! PHU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar