2009-04-26

Underbar helg!

Precis som rubriken så har min helg varit underbar.. Jag och min kärlek har haft det så bra!
På gränby igår inhandlade jag min ett jätte snyggt turkost linne och tröjan till mina betty boop byxor.. Det var de jag kom hem med. Ska möta älskling på stan på onsdag efter jobbet och kika lite till.. Måste ha en ny mascara och en ny parfym!
Kvällen bestog av film och godis för våran del, kikade på nyckeln till frihet, grym film!
Och imorse åkte min älskling iväg för att jobba.. Så nu sitter jag här alldeles ensam och väntar på att pappa ska komma och hämta mig. Vi ska till tattueraren eftersom pappa och carina ska tattuera sig, jag skulle oxå ha gjort det idag men jag måste till honom och leta upp en snygg tattuering så jag får vänta tills i maj.
Annars blir min dag lugn, åker till Knutby sen och får vänta enda tills på onsdag innan jag kommer hit igen. Saknaden efter min kärlek är redan stor Y



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar